kluring

Idag har jag mest vart hemma , eller ja, hela dagen. Städat och lyssnat på musik. Nu såhär till kvällsmaten så kollade jag på Lars Winnerbäcks dokumentär/konsert-dvd Solen i ögonen.
Fast inget slår min playlist på spotify, som blir bättre och bättre för varje gång jag lyssnar på den.

Jag har tänkt lite idag och kommit fram till att jag har några inköp kvar innan jag kan slösa resten av pengarna på att inte göra matlådor. Egentligen "behöver" jag inget utav sakerna, de är ju bara för nöjes skull. Aja.

Följande "behöver" jag:

Datorljud
Hårddisk ?
Gura ?
Objektiv ?

Vad som händer i övrigt är att tillverkningen av KTHR6'an börjat. Va där igår och svarvade lite, det är belönande på något vis att göra något konkret för engångskull. Nu blire en budgetberäkning för att se vad som måste prioriteras bort för att få bättre ljud till datorn ;)

Tänkte kika på Tropic Thunder som jag tankade för att få upp min ratio innan jag skulle sova nu, men de va ju sjukt ovärt . Sämsta filmen någonsin.

Grattis
till Hanna som klarade uppkörningen idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0