släpp

Idag har jag vart i skolan till midnatt nästan, fast jag jobbade inte med skolarbete utan hjälpte till att gjuta botteplattan på R6'an. Första dagen i skolan som jag blivit smutsig om händerna om jag inte minns fel.

Får se om ngn dag hur det blev. hoppas såklart att de inte blev dåligt.

60 kr kvar att leva på denhär veckan för att inte spräcka min dataljuds-budget :P egentligen har jag ungefär 600 kr kvar om jag struntar i ljudet , men vill man ha hifi får man lida pin. Ett annat problem jag har som ung man är ifall jag ska åka hem över helgen eller inte. vore ju najs att åka hem dock . chilla , dra på nimas fest, äta mat osv. allt uppräknat är gratis så ^^ . Nu ska jag göra matlåda och sen blire MATLAB <3


Scenario: Du tror din son är en tönt. så letar du i hans rum och ser bara nörd saker. sen när du ligger på golvet och gråter så ser du en "vuxentidning" ligga under sängen. Du öppnar tidningen ....


PS. höll nästan på att glömma. Nya Totem Destroyer II kommer imorron klockan 18 på newgrounds.com   Detta får man inte missa för allt smör i småland.

Kommentarer
Postat av: susanne

Har du bestämt dig om du ska åka hem eller inte än? Det börjar ju dra ihop sig lite nu tänkte jag. :) Weehoo för totem destroyer II ! Kan tänka mig att du kommer spela i natt. :)

2009-02-04 @ 19:29:04
URL: http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0