skogen

Nu är det ny vecka och händelser har passerat, mest anteckningsvänliga är walles och susannes födelsedagar, därefter fredag den 13e och allahjärtansdag.

I veckan så har jag jobbhar jobbat rätt mycket med kthr uppe på maskin och lyckats klämma fram lite delar, även lärt mig att svetsa lite. det va roligt. Kommit hem rätt sent varje dag också.

Fredag den 13e började som fjortisfest mitt ute i ingenstans och slutade i intern-roligheter och med en hemresa som slår hedesundabussens. Även god kladdkaka åts ( roligt ord med bra stavning ) på festen, + grädde ;) det uppskattades. Jag och martin tog rollen som dom äldre pålitliga grabbarna som man ofta finner stationerade i en skön soffa. Äldre män gillar sånt. Att sitta i soffor.

Gårdagen spenderades genom att slöa järnet tills kl 18, sen drog jag och martin till martin och käkade finmiddag m. efterrätt :D Därefter kikade vi på norsk animerad vuxenfilm, en synnerlig liten genre men ack så rolig.

Idag blire slöa lite mera , sen kommer martin och hämtar mig och kör mig hela långa vägen till racegaraget ^^. Fårse när jag återser min datorfotölj. troligen sent ikväll. 


återigen kommer en bild som kanske bara är rolig i mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare, vilket lyft på sidan. Borde ta tag i min blogg. Så jävla rövknullad av skolan :(

2009-02-16 @ 18:17:59
URL: http://discospawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0