pommes

Sitter och gör mitt CV, vilket innebär att jag kollar igenom sommarens schema. Det ser rätt fullpackat ut, vilket nog kommer bli sjukt najs. KTH Racing blire mycket av ifall jag stannar i stockholm och jobbar här, och är jag hemma i Gävle så blire ändå minst en festival i sommar. Häng med vettja.

Alla gävlebor är välkomna att komma ner hit och hänga ifall jag inte kommer

Update - 03:51

Kikade även på lite student-bilder. Kom att tänka på lite som inte finns på bild utan bara finns i huvet. (vissa finns på bild kom jag på). De va tider de.

Kryssningen :D, Klassfesterna, Fylla år, Vattenkrigsförsupa, Barrundan ^^ ha ha ha (bästa vasa-andan någonsin), Getaway in Matsalen :D :D [+10,000 credz till Demonslayer (sug på den PG) ], Champagnefrulle med Kung, Sista måltiden, Guld-Tran, Mustaschen, Flaket, Rotos bror+Mysig stund, Kan åhman svepa öl ?, Roadbeer, Pissnödig ryss, Lillebror spetsar bålen, Skjuts hem ^^, Vara bakis och få betyg och sen krogen med walle fredag den 13'e.

Bästa veckan någonsin ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0