Vaken sent

Jag är vaken sent ikväll , jag kan tydligen inte sova ( inte johanna heller :c ). Tänkte att  om jag ändå ska vara vaken kan ju lika gärna skriva lite skit här då.

Som tidigare nämt så började torsdagen egnetligen med att supa med min portguis granne och hans två kompisar, somna gjorde jag runt kl 4 eller nått sånt. När jag vaknade så hade en sjuk sak hänt. Jag hade tagit på mig en tjocktröja i sömnen. Det kanske inte förefaller vara så sjukt konstigt, men om jag adderar villkoret att sist jag såg den så hängde den i garderoben, så blir det konstigt.

Aja, nog om det. När jag vaknade så var jag sjukt trött och fortf påverkad. Jag tyckte de va roligt att jag bor själv och kan göra sånna knasiga saker som att supa med portoguiser en tidig torsdagsmorgon. Efter lite vaknande så märkte jag att min telefon vibrerade , det var Malin ( Martin ) som ringde. Han förklarade att jag hade bråttom till föreläsningen.

Dagens föreläsning handlade om förbränningsmotorns historia och jag lärde mig en del, men inte så mycket om ny teknik dock. Det intressanta var att föreläsaren Per, som han heter, hade med sig en himlans massa små fungerande modeller utav historiskt viktiga motorer. Han demonstrerade nästan alla och det var väldigt roligt att se dom köras.


Per med en Rolls Royce Merlin V12

Sen var dagen alltjämt tråkig och jag somnade på Numeriska metoder övningen. Gick även igenom lite vad som ska göras på farkostprojektet och kämpade med matlab en del. sen åkte jag hem. På vägen hem så mötte jag min gamle granne och således gamle vän Christian. Vi talades vid ett slag och förmodligen så ska vi leka idag (fredag). Jag bjöd med honom på Sångartäflan på TC ikväll. Det blir ritkigt skojs :)




Nu ikväll har jag lagat mat , köttfärsbiffar med makaroner + ketchup. Gjorde 3 port. makaroner, så ritkigt mätt blev jag. Spelade lite Vice City , Lyssnade på musik, MSN-ade , Ringde Hanna , Pontus och Amanda. Men amanda skulle "plugga" till nått "prov". Så blev inte så mycket prata med henne.

Sen nu har jag kollat på några american dad avsnitt och kan inte sova. Känns rätt ovärt eftersom jag kommer vara trött imorrn. Får bota det med öl istället då. Hahaha , och eftersom jag kommer pajja min energicirkel imorrn ( syftar på energins matcirkel eller nått ) så kommer jag vara förstörd på Lördag när jag ska jobba med projektet ( förlåt :c ) och sen blire ännu bättre att vara uppe sent på kvällen eftersom jag ska på LG WinterJam på Stadion. De blir najs :D



Jag kan ju passa på att länka min kompis jonas blogg så ni kan förstå THE BEARD skämtet jag refererade till i ett tidigare inlägg. Besök hans blogg på discospawn.blogg.se , mycket nöje

GodTidigMorgon Världen

02:48 - Börjar bli irriterad på att jag inte är trött som jag borde vara..... Försöker trötta ut migsjälv med musik nu iaf.

Kommentarer
Postat av: jodiboi

jim..min vän..jag kan inte heller sova..:'(

2008-11-21 @ 02:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0