Snigel på ögat

Hej kära läsare, idag har jag varit på höstmöte , de va skoj :D vi valde en massa grejer och drack öl. Jag tror jag ska lägga in en motion för en funktionärspost till vårmötet. Det som värmer mig varmast om hjärtat är ju sjöslaget som jag är stolt vinnare för iår. Så något i reseledarstilen tror jag det blir.
I övrigt så har jag i det närmaste gett upp mina försök att skriva en krönika av vad som hänt här i stockholm sen mitt förr förra inlägg. Det är helt enkelt för mycket som har hänt.* Må vara att jag skriver det nån annan natt när jag har ont i magen.
Det är det jag har nu, och det förklarar varför jag inte sover.** Mer kortfattat kan jag berätta att jag har gjort följande :

# vunnit sjöslaget 2008

# hälsat på hanna i övik ( roligt :)

# försovit mig så martin blivit arg

# druckit nästan alla ljusa öl-sorter på TC

# bestämt mig för att gå med i KTH Racing

# bestämt mig för att vara fadder nästa år för nollan

# upprätthålligt den sämsta matcirkeln evah, maud skulle självdö om hon såg den.

# haft besök av diverse gäster i mitt rum

# stannat i skolan tills efter midnatt FLERA nätter

# sett alla southpark avsnitt, sett 2 säsonger av american dad, sett alla family guy avsnitt och hänger med på senaste säsongen av CSI

# klippt mitt hår

# köpt en systemkamera

# fixat ny dator

# kuggat en tenta

# åkt saab

# fått kalle att gråta av glädje

Säkert fler saker har än dessa har jag hunnit med att göra , men jag låter de vara osagt , så kan jag skriva en komplettering senare. Jag tänkte att de vore roligt om ni läsare lärde känna mig lite mera , och det finns ju bara ett sätt som ni kan göra det på.

Följande :

Jag kommer från: Bolivia
Jag heter: Jim
När fyller du år? 10 Juni
Tycker du om någon just nu? jaaa
Om sex månader: är jag ledig :D
Jag samlar på: plastpåsar
Gröna eller röda äppeln: röda ibland ,gröna ibland
Gillar du golf?: neej , evo is teh shit
Vilken tid gick du upp idag?: hahaha , kl 12
Har du sovit i din egna säng inatt?: jaa
Har du sovit ensam inatt?: hmm. jaa
Har du strumpor på dig nu?: hehe jaa
Hur svarar du i telefon?: Aah Haj eller Heej eller Heijeije .
Vad ska du göra ikväll?: plugga
Vad ska du göra imorgon?: åka hem till valbo :)
Var vill du bo när du blir stor?: där jag jobbar, här eller där
Vilken årstid tycker du bäst om?: sommar
Laddar du ner musik och film från internet?: kanske ....
Skulle du göra om du vann en miljon?: BIL
Bär du glasögon eller linser?: linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: självklart ..
Har du piercing?: neee
Har du tatuering?: neej
Vill du gifta dig?: mjaa
Vill du ha barn?: hahah , ja nån gång
Solar du ofta?: nej . de är för l0sers
Är du bra på att laga mat?: klart jag är . vad annars
Gillar du att dansa?: mjaa , njee
Hur vig är du?: JA
Vilken är din favoritglass?: Gammeldags vaniljglass med chokladkross
Tror du på ett liv efter döden?: nej , man försvinner ögonblickligen
Bor dina föräldrar tillsammans?: jaa, i valbo
Är du morgon eller kvällsmänniska?: NATT
Vilken ögonfärg har du?: bruna
Vilka hårfärger har du haft?: mörkblond, mörkmörk blond, jättebrunt och vanligt brunt/nästansvart
Är du beroende av något?: glögg kanske
Senaste låt du hörde?: sisters sledge - he's the greatest dancer**
Brukar du bädda sängen?: nee , martin ( malin ) stökar ändå till jämt , spelar ingen roll
Har du kysst någon den sista veckan?: neej
Vem kramade du senast?: matlab
Var du glad igår?: jaa, vart klar med matlab uppg.
Sminkar du dig?: nej ,det är gay

Aja , sova kanske är värt ett försök. även fast man dör ändå****.

Fotnötter - * . Jag har för första helgen sen jag flyttade hit inte haft ngt speciellt att göra t.ex. ( förrutom att plugga vilket jag är duktig på att slippa ändå ). ** - Jag kollar inte på tv istället , för att jag har inte kopplat in den, jag har inte kollat seriöst på tv sen jag flyttade till stockholm. Så jag har ingen aning om vad som händer eller vilken tandkräm som är coolast. *** - se http://www.youtube.com/watch?v=7LUie81E82k **** - referat och skämt om " sova bör man, annars dör man".

PS. klart de ska vara med en bild på ngt också! Infogar dethär till er glädje.


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahhah bilderna var ju bäst! haaaaaaahahaha

2008-11-13 @ 20:51:15
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla

PS, det var fan på tiden på en uppdatering!

2008-11-13 @ 20:51:58
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0