Second Life

Läste i en tidning idag, de va trevligt eftersom jag inte läser så mycket tidningar annars. Idag stog det om att nån skiljt sig med sin man för att han gullade med ngn annan i Second Life, att nämna är att dom träffades i Second Life, nu i efterhand så har hon blivit tillsammans med nån annan likasinnad, men denna gång en som hon träffa på wow. Vilket är bäst ?

just nu sitter jag och frasse och myster i den tysta datasalen, fast vi är inte tysta.
Inget nytt sen imorse har hänt , jag har blivit lite äldre men inge klokare för de.
kl 13 är det KS , ovisst vad resultatet kommer bli , gissar på FAIL.

För övrigt så har jag maxXXat med 6 läsare i helgen. Men jag har en lång väg kvar innan jag är uppe i dom ca 30 läsarna som är min all-time-high-peak.

En övrig iaktagelse är att 7eleven har halva priset på korre och lärre. 20 kr. najs

Dagens Fråga :
Vilket djur vinner av Noshörning och Tiger ?

Kommentarer
Postat av: viktor

NOSHÖRNINGEN så klart!

2008-11-19 @ 11:27:59
URL: http://viktorfransson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0