oldschool popcorn

Jag sitter i mitt rum och myser med elementet , de är najs . Idag beslagtog jag en 1 liters flaska med sprit som nån lagt i mitt frysfack med hopp om att ägaren kontaktar mig , så kan jag fråga om det va gott med bullarna som jag hade en gång i tiden. Kommer ingen och gnäller så är flaskan officially min. Då bjussar jag på en kapsyl till alla besökare. Kanske kan trejda mot en samboca ?

 Idag är 3e dagen malin väcker mig genom att ringa :P jag borde vakna tidigare är slutsatsen. Om jag inte skrev de förrut så va iaf WinterJam asnajs , pizza efter va också najs, men även bilturen med Viktor. Nu ska jag göra ett försök att sova lite . de kan behövas om jag ska vakna före malin ringer imorrn. Jag åt broccoli idag, det ska jag göra oftare.

Att tillägga är att jag fick 800 kr av snål-apotektet idag, det uppskattas :D Nu blir det julklappar och datorljud.
Kommentera gärna om vilka intressanta delar av mitt liv ni vill läsa mer om .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0