ARG

Är arg för nån har snott mina bullar :@ gör en lista så jag blir glad. funkade sist

vem gjorde dig riktigt glad senast? Jonas med sitt THE BEARD skämt.
vem fick du sms från senast? Amanda
vem ringde dig senast? Hanna
vem är vackrast på jorden? matlab
vem rörde dig sist? martin , fast de var mer ett slag
vem kramade du sist? Martin, fast det var manligt .
vem vill du prata med? Amanda
vem skrek du på sist? Bulltjuven, fast han va inte där ( tror det är en han)
vem vill du vara som? mig, fast mer som mig
vem vill du slå? Kalle, på knogarna
vem vill du döda? Bulltjuven
brukar du ljuga? neeeeeee
brukar du lita på folk? mjaaaaaaa
brukar du titta på dig själv i spegeln? jaa , varför inte ?
brukar du gnälla? jämt
brukar du skrika? när håkan skriker eller nån snor bullar
brukar du sova? jaa, spec på morgonen
brukar du ha ångest? alltid
brukar du skada dig själv med flit? kalkylerad risk
brukar du ta mediciner du inte borde ta? neeeeee, har inga roliga :c
brukar du vilja dö? neeee , inte nu
brukar du drömma mardrömmar? neej , bara konstiga drömmar
brukar du drömma sexdrömmar? haha, neej
brukar du ta droger? neej har inga :c
brukar du försöka vara annorlunda? neeee
brukar du klä dig i svart? randigt mest
brukar du gå till kyrkan? neej , brukar inte hänga där
brukar du gå i skolan? jaa, oftast ,annars klagar klasskompisarna
har du någon skada? very mucho
har du brutit några ben? borde ha hänt, men nej , förlåt
har du färgat håret? kan se ut så , men nej
har du varit kär? jooo
har du dumpat någon? neee
har du lämnat landet? jaaa, sämst om man inte gjort det jue
hur svarar du i telefonen? Aaah Haj
hur ofta diskar du? När det behövs
hur ofta städar du? När martin har stökat till, de är hon bra på
hur många stör du dig på? bulltjuvar och div, andra partypoopers
hur ofta träffar du din familj? när jag åker hem , nån gång i månaden eller så , typ

( forf arg på bulltjuven. vafan , jag hade ju sparat dom där bullarna. :@ )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det är ju tragisktdet där med bullarna måste jag säga. Men Walles parfym, deo o hans nya toffsar blev snodda idag. Det är jävligt illa. FÖR JAG HAR FAN BETALAT ALLT (Okej, deon fick han av mamma..)

2008-11-20 @ 20:43:50
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0