Vätskor

Måste säga att dricka mjölk endast inte fyller näringskraven för en god frukost, men det funkar. jag ska självklart ta en vitamintablett som efterrätt.
Idag är tenta som gäller, kl 08 börjar den. Ska bli skojs. sen hem och fyllestäda lite och vänta på martin ska komma . sen är det in i dimman som gäller , för hela slanten, bokstavligen talat.
Fårse hur de går. hoppas de går bra, städningen alltså.

Funderar på om jag ska börja reklama lite för min blogg mera , fast de känns som den måste få sig en makeover först.
Förslag på teman ? Om jag ska ha fler än 5 regulars som läser måste de bli lite mera najs. Smygskämtet i bannern går inte hem lika mycket som för ett år sedan.

Update - 15:11
Nuså är tenta gjord och det är snart dags att dricka öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0