Justice

Kikade på deras tour dvd. den va asbra . cred till jonas som lyckats tipsa om två kalas dokumentärer/filmer. Den första var om roskildefestivalen. bara därför måste jag åka på den. Så om inget annat dyker upp, låt säga, att jag åker till Japan, så är det spikat. Nån som är sugen ? Joina vettja.

Även Peace & Love skall åkas på i sommar, det är redan spikat. 
Bo i tält och vara full i en vecka kan inte vara tråkigt.

Vad mer, jo idag är det digital avtäckning av KTH Racing's bil för 2009 , R6. Den kommer bli sjukt najs tror jag.
Äta lite fika och ha kostym i eftermiddag alltså. Sen måste jag på stan på fredag eftermiddag tror jag , måste verkligen köpa sista julklapparna ,. har några men det är några kvar.
Även så har jag ätit upp ett paket knäckebröd på 3 dagar. Personligt rekord.

01:31  / Jim

Update -  01:43

Jag tänkte köpa en skjorta till migsjälv också.
Måste hitta nya band att upptäcka . Upptäcksfärd i helgen alltså. Inga andra planer finns iaf.
Jag har även bestämt mig för att ha mer panik ang. matten också.Så lite planer finns.
Även diska är aktuellt, och kolla på HD-film.
Missa inte nyhetsmorgon kl 07:15 eller nått på TV4.

Update -  02:16

Laddade ner massa ny musik. Skön, tråkigt att min iPod laddare är paj :c
Även måste jag fixa bra ljud till datorn. Sova nu.

Update - 03:25
Skulle stänga av datorn när jag såg att Roto va online. Följande ska dom göra idag :

Fredde säger: vi ska dricka 5 cl öl/min tills enbart en står

Dom verkar ha sjukt skoj därborta.

Update - 03:56

Msnade lite med Roto, dom vekar ha sjukt roligt därborta . Han sa att dom skulle ringa när dom blivit aspackade. Klockan är - 12 timmar . så klockan är  13:58 där nu. Hade jag inte pluggat nu hade jag dragit dit på en gång ! Nu ska jag sova iaf.

Update - 13:37
Jag sov iaf :D missade dock nyhetsmorgon :C .
Precis när jag skulle ta mig till skolan så ringde Roto från andra sidan jorden :D de va roligt, inte pratat på snart ett halvår , jävla lirare. Dom hade de kalas iaf. Wallner vann tävlingen vilket var otippat. Adam ville slåss och det va prisutdelning på G. Det går ingen nöd på dom iaf.
Lektionen kl 10 va sjukt ovärd . inget spec sades och ingen närvaro togs :C malin blev sur också.
Nu ska jag äta lite tänkte jag. Gott med mat sist jag kollade. Sen kl 4 är det avtäckning av digitala versionen av R6an, missa inte de.
Pratade lite med gamle Olle på msn, det låter lovande må jag säga. Planerna är hemliga tillsvidare.

Update - 13:41
4e Glöggflaskan slut :C har avverkat 1 st Blossa 08, 2 st Blossa Lättglögg och 1 st Blossa LättVitvinsglögg.
Måste köpa mera.

Update - 14:00
Kollade i min kostyms fickor. hittade min sångbok och 200 kr. Najs

Update - 20:53
Kommit hem från presentationen nu . är jättemätt på kakor , ( inte potatis :p ) Har även upptäck att jag har sjukt bra ratio på min torrenttracker. Måste köpa större hårddisk snart, eller nej , en till. Testade att taco-krydda köttbullarna idag till skruvmackaroner ( ingen potatis här heller :p ), det var väldigt lyckat, men notera att jag har Hot Taco Spice Mix.

Imorrn får jag se hur planen ser ut , lutar åt att handla julklappar efter skolan. Måste göras. Sen blire antingen en öl på de eller plugga matte. Nån som är på ?
Måste säga att Mr Oizo fortfarande är lika bra , även fast jag tycker Justice är jättebra.

Update - 21:37

När man äntligen skriver seriöst om sitt liv så orkar inte camilla läsa, vilket get. Du är ju 16% av mina läsare !
Aja. imorrn har jag bestämt att de blir skola. även fast malin ska skolka. Sen blire julklappshandla på stan. Hoppas min iPod överlever så länge. Funderar på en iPod Nano som ersättare.


Kommentarer
Postat av: Lönar

TJENIS PENIS, fan har du köpt klart snart. Jag som snart börjar planera på att börja! paket asså

2008-12-11 @ 01:33:54
URL: http://discospawn.blogg.se/
Postat av: viktor

en update till !

2008-12-11 @ 21:45:08
Postat av: Camilla

hahah jo det hela blev ju lite intressantare när jag var med :)

2008-12-11 @ 21:55:07
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0