julknip

Idag har de varit juldag och jag har sovit och ätit och ätit och sovit ,sen ätit.
Är i göteborg och jag har haft roligare. Åker hem på lördag. då blire öl med walle.

Jag är sjukt förbluffad över hur lördagen slutade, har hittat bilder på min mobil som jag ej kommer ihåg och jag har ingen aning hur jag kom hem :P slutsatsen är att jag har lyckats med mitt mål :P

Imorron ska vi nog på stan iaf, de är ju ngt roligt iaf. Sen ska jag beställa iPod och ljud till datorn i sthlm. Sen äre bara vänta på att åka hem tror jag.

Inatt blire cs:source och msn. Roligare inlägg i helgen förhoppningsvis, samt ev makeover :O hör och häpna

[ SNYGG BILD ,ev. rolig ]


Kommentarer
Postat av: Camilla

min "nys"bild hade suttit fint..

2008-12-26 @ 01:20:10
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: jim

camilla : agreed

2008-12-26 @ 22:55:02
Postat av: Camilla

bättre uppdatering tack

2008-12-27 @ 23:29:45
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0