Cut Dick

Heej, idag har jag vart hemma hela dagen, jag har pimpat mitt rum genom att ta bort onödig vikt, en dörr. Använde den aldrig ändåså . Nu sitter jag och försöker inte göra matte bara.
I övriga nyheter så har jag hittat årets bästa skiva ev.    Mr Oizo - Lambs Anger
den är asbra. roliga texter osv.
Jag vart även asglad när jag vilade från allt diskande igår när jag hittade massa roliga biler på ngn konstig hemsida. de va roligt . Dom kommer dyka upp lite här och där. Även så måste jag kika på lite julklappar , ev köpa ngn imorrn . de blir fint de.

Lite besviken på er besökare som nästan aldrig skriver :c bara dom trogna som gör de.
Inte ens ett " åååh vilken mustasch" har jag fått från förra inlägget. :c

fler saker har hänt sen sist !! jag vart sjukt sugen på potatisgratäng, så gjorde en sån :D sjukt gott, blev 2 lådor också :D mest värt i världshistorien :D
sen har jag fått en ny granne, hon har rosa hår och verkade arg, sen vart hon snäll när jag hjälpte henne och hennes pappa bära en soffa.
Även blivit sjukt taggad på festival. P&L är spikat ( det gjorde ont , skojar inte ) . men även sugen på roskilde , fast det ligger i danmark, vad knasigt.

fredag nu .


Kommentarer
Postat av: Camilla

Uuh, jag missar P&L

2008-12-06 @ 22:55:08
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Martin

Du måste ta bort mer vikt!!! tapeter eller färg på väggarna går bort direkt, sen måste du kasta ut all öl. Den väger på tog för mycket drar ner prestandan direkt...

2008-12-10 @ 21:13:52
Postat av: jim

camilla: lägg av. du får prioritera om !



malin: du får stöka till så färgen ramlar av då. och för det ska gå så går nog ölen åt också.

2008-12-10 @ 23:10:08
Postat av: Anonym

Precis jag kommer hem till dig o lättar ditt rum i helgen. eller helgn efter tentan:P

2008-12-10 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0