stora förändringar

om inte här så iaf i livet, så tänkte ändra lite här när jag får tid. tyvärr kanske inte under kommande veckan eller nästa efter den, och förmodligen inte veckan efter de heller. Men sen om jag inte hunnit glömma bort de så kommer jag göra om här lite. Gör väl inte så mycket eftersom jag kanske har en läsare i veckan som jag ändå säkert ringer och stör varje dag.

Iaf idag ska jag till stadshuset på upprop eller nått. kl 2 ska jag vara där. Nu sitter jag på mammas kompis lägenhet på kungsholmen och gör ingenting alls, väntar på klockan bara.
Senare idag ska jag nog åka till södertälje till frasse och kika på en film eller nått. blir lungt iaf eftersom följande veckor kommer ha en mycket högre halt alkohol.

Harefint / Jim

Kommentarer
Postat av: Camilla

KUUL!

2008-08-17 @ 18:27:15
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0