kungsholmen

Bor i stockholm såklart eftersom det både vore dyrt och irriterande att bo i gävle samtidigt som jag pluggade här, så jag bor hos mammas kompis agneta. Lägenheten som jag bor i är väldigt trevlig och ligger hemskt bra till. Jag ska bo här tills 1/9 då jag får tillträde till stockholms bästa 17,2 kvadratmeter uppe på Gärdet ( Gött mos ). Har allt utom en säng, så sitter du på en schysst 90cm säng så hör gärna av dig.



Där i soffan har jag min sovplats efter att jag tagit bort diverse kuddar och placerat madrassen överst, jag har även mestadelen av mina prylar här på bild.



Såhär ser det ut om jag kollar från soffan där jag sover om nätterna. väldigt trevligt som synes.



Såhär ser det ut när man kommer in i hallen och tittar åt vänster. Förmodligen sitter jag på stolen vid datorn , annars har jag nog tagit in den i vardagsrummet och myser i soffan.

Idag har det hänt massor av skojs, orkar inte skriva ner det. trökigt att jag missar sektionsaftonsgasquen på lördag bara. ska nämligen till dalarna och äta ryggmusklerna från nått skaldjur.

Imorgon är det sovmorgon. det blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mumsigt kök alltså.

2008-08-18 @ 21:49:46
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: amandurr

ryggmusklerna är mina

2008-08-19 @ 18:52:06
Postat av: jim

amanda: håll dig till pommes, du är grym på de :D

2008-08-20 @ 23:33:54
Postat av: Anonym

va fint du har fått det djimmeee :)

2008-08-25 @ 19:39:07
URL: http://joossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0